Mammaträning

Publicerat: 2012-09-10 | Tid: 19:56:46 | Kategori: Träning | 0 kommentarer
I kväll har jag vart i väg på mammaträning. Blev bara jag i dag, Rasmus ville inte äta innan vi skulle åka och jag ville inte ha en hungrig bäbis med mig till träningen. Han fick passa på att leka med sin far istället.
 
I dag var träningen i Allhagen, fint väder betyder ute på mammaträningen. Inte alls dumt det. Det var allaround träning i dag, planka, armhävningar, krabbgång och magrullningar. Riktigt bra träning, smart idé att kunna ta med bäbisen och att det är på bäbisens villkor. Skriker bäbisen är det bara att gå ifrån och se till att han mår bra. Tyvärr är det bara två träningar kvar varav jag missar den ena :-( På onsdag ska jag däremot börja på gympa här på ön i Skärgårdsskolans gymnastikhall. Det ska bli riktigt skoj det, smidigt att inte åka så långt.
 
Jag är andra personen från vänster som ligger och krälar på backen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: