Måndag

Publicerat: 2013-02-25 | Tid: 09:38:15 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer

Så var det måndag igen. Rasmus tog en skön sovmorgon till sju i dag vilket resulterade i att far i huset missade första bussen. Tur det går en vid åtta med :-)

Helgen bara svishade förbi med barnkalas och trädgårdshäng. Fick lära mig att 13 barn i åldrarna 5 månader till 6 år är väldigt livade :-) fick även träffa den tredje klasskompisen till Rasmus, en liten Alicia.

Dagen bjuder på en promenad när Rasmus vaknat igen, sen iväg och klippa Akkas klor och sen klippning av mig med. Det var evigheter sen så verkligen dags för det :-)

Kommentarer
Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Skulle behöva en klippning jag också, jag satsar på att få det gjort innan bebisen kommer iallafall :D

2013-02-25 // 12:42:37
Hemsida: http://blogg.alltforforaldrar.se/mamabeatrice/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: