Ullaredsbesök

Publicerat: 2012-07-09 | Tid: 07:35:32 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer

I torsdags var jag, mamma och Rasmus i Ullared. Rasmus skötte sig jättebra, sov vägen dit, sov vidare i vagnen fram tills lunch. Efter lunch så fick han sitta i selen och det gillade han. Satt och spanade febrilt. När vi skulle gå ut tänkte jag lägga ner han i vagnen så jag kunde packa upp varorna på bandet, det ville dock inte Rasmus! Så han fick sitta kvar i selen. Vad blev shoppat då? Jo 5 bodys, 3 pyjamasar och strumpor till Rasmus. Conny fick strumpor och kalsonger. Jag fick trosor. Sen var det lite annat småplock. Fick även shoppat Rasmus första julklapp. Det är inte illa för att vara mig det :-)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: