Fredag igen

Publicerat: 2012-07-20 | Tid: 10:14:13 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Herregud säger jag bara! Fredag igen, inte klokt vad tiden går! Rasmus ligger just nu och sover för andra gången i dag. Just nu är det fullt ös på han när han är vaken i typ 2 timmar sen somnar han i en halvtimme ungefär sen är det fulltös igen. Helst vill han ligga på magen när han är vaken så han har stenkoll på vad som händer. Han försöker krypa men det går inget bra, och så blir han förbannad. Det är inte lätt att vara liten säger jag bara.

Dagen är just nu oplanerad, kanske blir picknick på Hattareviken senare i dag. Det beror på vädret. Just nu ser det lovande ut, men prognosen ser inte lika lovande ut. Blir det inte picknick får det bli en runda till svampskogen skulle jag tro :-) Måla klart stolen till Rasmus står också högt upp på listan. Så något att göra har jag i alla fall :-)
 
Ha en bra dag goo vänner :-)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: