Måndag igen

Publicerat: 2012-09-03 | Tid: 10:12:44 | Kategori: Vardagsliv | 2 kommentarer
Förkylningen är lite bättre men inte helt bra. Det var segt den här gången. Solen skiner ute, en riktigt härlig höstdag/sensommar dag ser det ut att bli. Har precis läst Värnamo Nyheter och druckit kaffe medans Rasmus sover. Har även gett höns och kycklingar mat. De växer så de knakar de där små kycklingarna.
 
I går kväll så bokade jag och Conny en spa helg :-) Vi fick det i bröllopspresent och nu har vi bokat det :-) Det blir i november och mormor och morfar ska vara barnvakter. Mer bröllopsbilder kommer när jag har fått lite mer bilder från folk. Hur som helst, det blir Selma Spa i Sunne som kommer få sig ett besök, så skönt :-)
 


 
 
Som jag längtar! Bilden är lånad från Selmaspa.se
 
Kommentarer
Carro

däer har jag varit, supergött!! Jag vill se foton på hon den där bruden! jag har hört att jag känner henne :)

2012-09-03 // 11:16:33
Hemsida: http://smasheduptoy.blogspot.com
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad härligt med spa-weekend! Ska boka in nån weekend snart. Brukar försöka komma iväg varje "termin" ;)

2012-09-03 // 23:00:37
Hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: