Höstfint

Publicerat: 2012-09-29 | Tid: 10:53:00 | Kategori: Fågelö skola | 2 kommentarer
Har precis satt upp nya gardiner i hallen och har även köpt lite ljung och satt på trappan så nu är det höstfint ute på Fågelö Gamla Skola. Nu är det bara de fina höstdagarna som saknas.
 
Ljung är så vackert! Fågel har Conny fått av en fiskare på ön, han tyckte den passade hos oss.
 
 
Har just nu tanken att detta ska bli vårt bibliotek framöver när vi flyttat upp. Datorn kommer hamna i vårt nuvarande sovrum. Bokhyllorkonsoller ända upp till tak är tanken, tror jag kommer bli perfekt. Jag har äntligen köpt matchande plädar till stolarna med, det har vart en vit och en lila innan.
Pumpor ska jag plantera tills nästa höst, är så vackert att ha som prydnad och blomsteraffären tar hutlösa summor för dem.
 
En liten morotsätande kille bjuder jag på med.
Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

Hej, det måste vara mycket färgämne i, men smakade tydligen jättegott.
Kram Kerstin

2012-09-29 // 17:13:06
Kerstin o Kjell Bengtsson

naturligtvis är Rasmus, sötast o finast av allt, men även utsmyckning med ljung o höst är härligt.
Kram Kerstin

2012-09-29 // 17:14:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: