Loppis på öa

Publicerat: 2012-10-21 | Tid: 12:51:43 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
I dag har jag och Rasmus vart på loppis på skolan här på ön. Det var en hel del folk och ett 10 tal personer som sålde en himla massa saker. Dock tycker jag att det mesta var tjejkläder, till Rasmus hittade jag ett par snickarbyxor. Tycker det är så mysigt att ha snickarbyxor på bebisar. Gav en hel 5 krona för hans byxor.
 
 
Det fick även hänga med en dunväst till mig för ynka 20 kronor.
 
En fika blev det med Karin och hennes ungar, sprang även på en kollega som bor här ute på ön. Har aldrig sett tjejen innan. Lite spännande att man vart på bruket i 3 år och aldrig sett henne.
 
Eftermiddagen bjuder på målning av vitrinskåp. Nu jäklar ska här donas. Jag och Conny har även en idé om en bänk till vardagsrummet. Ska bli spännande att se hur det blir :-)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: