Jaktänka

Publicerat: 2012-10-08 | Tid: 12:34:06 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Så drog älgjakten i gång här i södra Sverige, nu lär jag inte se Conny på många dagar skulle jag tro. Då får jag passa på att också fara runt lite, har inte Akka eftersom hon är med i skogen för det mesta. Denna veckan kommer bjuda på Karlstad i morgon, Rasmus kusiner fyller år så då passar vi på att hälsa på. Onsdag blir det öppna förskolan på sjukhuset och träning för mig i skolan här på ön. Torsdag blir det babysång i Svenska kyrkan i Mariestad och sen blir det Småland efter det. Gött värre :-)
 
I dag roar jag mig med att tvätta. Det blir hur mycket tvätt som helst med småbarn. Handdukar, kläder och gosedjur. Skönt att ha egen tvättmaskin!
 
Bjuder på en gammal bild på Rasmus.
Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen

Härlig bild!

Visst är det guldvärt med egen maskin när man har småbarn! ;)

2012-10-08 // 16:24:33
Hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: