sikken start på veckan

Publicerat: 2012-05-28 | Tid: 09:58:46 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Jag säger då det, i dag vid 08,40 skulle vi vart på bvc och träffat en läkare. 6 veckors kontrollen är med läkare. Strax efter 8 hade jag satt i Rasmus i stolen, skötväskan var packad och Akka var i hundgården. Då slår det mig att ena bilnyckeln ligger i den blå bilen som jag skulle ha och den andra lade jag i den röda bilen i går när vi åkte på picknick. Så det är inte så lätt att komma från Torsö. Fick ringa till bvc och lämna återbud. Min bvc sköterska bara skrattade och bokade en ny tid på onsdag istället. Så fort Conny kommer hem i dag ska jag plocka ur nycklarna ur bilarna.

Istället fick det bli en långpromand med Rasmus och Akka. Det är inte fy skam det heller :-) Och lite behagligare väder är det i dag med, 15 grader och molnligt. Nice det!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: