Lördag

Publicerat: 2012-05-12 | Tid: 10:17:00 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Så var det helg igen. Helt otroligt var tiden går säger jag bara.... I morgon blir knortas 4 veckor, han föddes ju i går. I natt har han sovit första hela natten i sin spjälsäng. Så skönt! Dock tycker han att morgonen börjar vid 5 snåret på morgonen, lite väl tidigt för min smak. Från 5 till 8 var han vaken, ligger och "småtjatar" för sig själv. Och är inte tyst direkt så är lite småsvårt att somna om.

Vilket tråkigt väder vi har, har regnat i hur många dagar som helst känns det som. Och vad det blåste i natt, strömmen gick en stund här i natt, så det är att bo på landet som min far hade sagt :-) I eftermiddag får vi besök, har tänkt att göra rabarberpaj tills dess. Vi har hur mycket rabarber som helst, kommer proppa i mig rabarber framåt, det är ju så gott!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: