God morgon onsdag

Publicerat: 2012-05-09 | Tid: 08:01:48 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Eller god förmiddag kanske jag ska säga. Här började morgonen vid kvart i 5 av att Rasmus ville äta. När han ätit sa Conny att jag kunde somna om en stund för han var pigg, försökte i 5 minuter men inte så lätt när man har en son som ligger och gör massa ljud så gav upp. Vi låg istället och myste i sängen fram tills Conny behövde gå upp vid 6 och sen kom Akka in och sa god morgon. Det gör hon varje morgon, både jag och Rasmus får en hel drös med pussar sen springer hon ut igen.

Vid 10 i dag ska vi vara på BVC och väga den lille grabben. Ska bli spännande och se om han är över 4 kilos gränsen eller inte :-)

I går när Conny kom hem så hade han med en muminpåse hem, hans chef hade vart på besök och hade med en present till mig och Rasmus. Jag fick en muminmugg, rätt fina är dem. Men vad sjutton är det med finnar och mumin? Har de inget annat de kan vara stolta över?  Rasmus fick en blå råtta som jag kom på var en speldosa, jättefin. Spelade den för Rasmus när han skulle sova och det verkade som om han gillade den :-)

Nu dags för bm...
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: