Vilket väder

Publicerat: 2012-03-11 | Tid: 13:02:57 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Säger bara herregud! Vilket vädet det är i dag. Vi ska snart ut och gå en runda med Akka sen ska vi ner och sätta oss på bryggan och njuta av vädret lite. Ser inte ut och blåsa så mycket heller så det ser bra ut :-)

Helgen har vart bra, i går tog vi en riktig bilrunda. Vi åkte till Lidköping först och gick och strosa lite på stan. Akka skällde på alla hundar man kunde skälla på. Var inne en runda på en outlet shop de hade vid rörstrand. Såg att de hade brio saker där inne. Hade hoppats att de kanske kunde haft den här till utförsäljning, men tji fick jag. Och den kanske inte behövs riktigt ännu men men.



Efter Lidköping åkte vi upp till Kinnekulle och gick däruppe och njöt lite av utsikten. Blev även lunch på Kinnekullegården, räkmacka. Maffiga som sjutton. Jag fick inte i mig hela min, men Conny åt upp mina räkor. För man kan faktiskt inte lämna räkor....

Nästa stopp blev Mariestad, en runda på Ekudden. En promenad med Akka och en kik på husen som byggs där. Herregud säger jag bara. Helt sjukt, och villa priser sen. Mariestads gräddhylla. En våffelstund hemma hos Connys mamma och pappa blev det också. Det är inte dumt med våfflor. Connys syster med döttrar var där med så det var fulltös. :-) Mys!

När vi sen kom hem var jag helt slut. Det var mycket för lilla mig som inte gör så mycket på dagarna längre :-)

Nyss så satte jag ordentlig out of office på jobbmailen, har haft sjukskrivning innan men nu står det att jag är åter mars 2013. Det känns konstigt det! Ett helt år, lär garanterat gå fort men gud vad mysigt det kommer bli!

Nu blir det promenad här!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: