vecka 40

Publicerat: 2012-03-31 | Tid: 08:13:05 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Går vi in i dag. Och allt är kollugnt. Så det lär inte bli någon mars bäbis här inte... Blir det som jag tror är det en vecka kvar i dag. Men vem vet vad som sker.
Riktigt tråkigt väder ute, ligger lite snö ute och råkallt. Inte alls skönt. Får bli en innedag i dag. Fast först ska jag in till stan, om man nu kan kalla Mariestad för stad. Tvillingklubben har loppis, se om jag kanske hittar ett babygym eller kanske en babyvakt. Ja eller vem vet kanske lite fina kläder... :-) Utöver det så blir det en lugn dag, känns som man inte kan planera så mycket förtillfället.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

Hej rebecca och tack för gott kaffe med bröd.

Härligt för oss att se att Du trivs samt att Torsö blir bebott av Er samt att Du tar hand om Conny.

Nu väntar Kjell o jag på att bli farmor o farfar igen.

Sköt om er - kram Kerstin

2012-04-01 // 19:34:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: