Helg och vecka 38

Publicerat: 2012-03-17 | Tid: 10:07:25 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Så var det äntligen helg. Eller för mig är det väl helg jämt nu för tiden men nu är ju Conny hemma med :-) Eller inte just nu men han kommer om en stund. Dagen kommer bjuda på packning. Bör inte ta så lång tid att packa det som finns uppe eftersom mycket redan ligger i kartonger. Men skenet lär bedra och det tar sin lilla tid. Man har alltid mer än man tror.....

I dag går vi in i vecka 38. Helt sjukt vad fort det går! Nu har vi snart den lilla/e hos oss :-) Fast jag tror den kommer vara kvar en vecka och komma ut på påskafton. Sa jag redan i höstas och jag står fast vid det. Vore skönt om den åtminstone är kvar i magen fram tills vi flyttar, blir lite smidigare då. Men inte så mycket jag kan styra över. Vill den ut så kommer den ut.

Häpp nu är det dags att kicka i gång denna lördag tror jag allt!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

hej rebecca, kul att få lite rapporter från dina dagar.

Roligt för oss att Du ser fram emot flytten till Torsö, även Vi väntar på det.

Ha det bra - kram Kerstin

2012-03-18 // 21:49:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: