Grillning

Publicerat: 2012-03-05 | Tid: 15:11:04 | Kategori: Uteliv | 0 kommentarer
I helgen var vi ute på Torsö och grillade lite. Och njöt av det härliga vädret. Numera är vi två som slåss om kameran, det är väl i för sig bra att Conny numera tar lite kort med :-)


Jag njuter. Och hade stora problem med att ta mig upp från backen sen med :-)


En till som njuter.



Blev även en lugn söndag förmiddag med Vasaloppet som sig bör. Det är mysigt det :-) Och det gick ju bra för bröderna med, strax över 10 timmar. Inte alls illa för första gångs åkare. Undrar när det blir min tur, är riktigt sugen på att åka det. Gränsfall om jag lyckas komma i toppform tills nästa år. Men det är kanske ett sånt mål man behöver....
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: