God morgon

Publicerat: 2012-03-27 | Tid: 07:27:59 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
God morgon!

Sitter vid datorn och har tagit mig en kopp kaffe. Conny och Akka har åkt till jobb och dagis så nu är jag åter själv igen. Och ingen bebis ännu :-(
Sitter och funderar på vad jag ska hitta på för något i dag. Lite dammsugning skulle jag tro behövs, ett mindre grustag är det här inne. Annars har jag inte så mycket att göra inne, alla flyttkartonger vi har kört hit är uppackade! Så skönt så! Nu väntar jag bara på att Amöbler ska ringa och komma hit med säng och soffa.
jag kan ju i för sig ge mig ut och rensa lite i landen som finns ute. Det är ett gäng det... har en drömbild om att det kan jag göra när bebis är född, så kan den ligga i vagnen och sova och jag rensa land. Vi får se vad som händer med den drömbilden....

Nattens rävjakt var lugn. Akka skällde bara en gång i natt, vid 12. Conny gav sig upp på övervåningen men kom raskt ner igen. Tuppen var ute, alltså ingen räv i närheten. Han gick ut och kollade. Akka stod på hundhuset och skällde på tuppen och en höna som var ute. Att de kan med. De ska vara inne på natten och inte hänga ute. Hon har koll på dem fröken Akka!

Ha en bra dag gott folk!

Kommentarer
Lotta

Hejsan

Ska bara säga att moster Lotta hittat hit efter tips från Anita. Hoppas allt är bra och lycka till med nya huset och den kommande bebisen. Ska bli kul att läsa din blogg.

2012-03-27 // 21:29:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: