Promenad

Publicerat: 2012-06-15 | Tid: 08:30:59 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer

I går förmiddag var jag, Rasmus och Akka ute på en långpromenad, C var hemma och jobbade. Vi gick 5 kilometer i skogen. Älskar att bo så här. Jag gick i skogen, på en bra fungerande gusväg för barnvagnen och jag mötte inte en människa på hela vägen. Underbart! Tystnad förutom fågelkvitter.


Nedan är grannhuset 1 kilometer bort.
 

 
Rasmus sover gott när det skumpar på vägen.

Lite hinder på vägen är det med, tur att emmaljungan är stabil att köra även i mindre bra terräng.



Bilderna nedan är tagna i förra veckan, tur att jag tog på rapsfältet, i går när jag gick förbi så hade alla blommor tappat bladen och det var grått och trist.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: