Vill ha

Publicerat: 2012-07-03 | Tid: 14:23:00 | Kategori: Rasmus | 0 kommentarer
Förtillfället är jag inte det minsta intresserad av att shoppa kläder till mig själv. Kan vara för att jag har några gravidkilon kvar. Men till Rasmus är det jättekul, har börjat kolla på höst och vinterkläder nu. Är rätt så duktig och vara färdig med en storlek innan han behöver ha den, han har just nu storlek 62 och jag är nästan färdigshoppad på 68. Eller färdigshoppad lär man väl aldrig bli men basen är klar. Dock behövs det en "onepiece", har spanat in denna på Ellos hemsida.
 
Så fin. Men jag och mamma ska till Ullared på torsdag, hittas det ingenting så får det bli hemklick av den här, samt dessa två.
 
 
Och denna koftan har jag spanat in på Lindexs hemsida, vill ha! :-)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: