vecka 30

Publicerat: 2012-01-21 | Tid: 10:15:27 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Hallå!

Tänk jag är redan i vecka 30, helt sjukt. Det känns som det är nyss jag fick det positiva testet. Nu kommer det bara säga tjoff sen ligger vårt kärleksbarn i vår famn. Underbart :-)

I dag är det lördag, sitter i fåtöljen och njuter av tystanden. Conny och Akka är ute och jagar. Men jag är så jäkla trött, har ändå sovit hur många timmar som helst i natt, men känner att jag nog får gå och lägga mig en stund till. Det börjar ta på krafterna nu, sisådär en 13 kilo mer än vanligt. Inte kan sova hur man vill på nätterna, tack och lov att jag aldrig sovit på mage innan....

På återhörande, då ska det komma upp bilder och lite annat här på bloggen.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: