Tjejdag

Publicerat: 2012-02-28 | Tid: 11:27:32 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Tisdagen den 28 februari är det i dag. Maria har namnsdag, alltså jag plus resterande kvinnor i min familj typ. Bara mamma som inte heter det.
I dag har jag och Akka tjejdag, Conny ska jaga vildsvin i kväll så hon kan inte vara på dagis. Än så länge har Akka skällt ut 5 hästar som går nere på vägen, att de kan med. Det är ju hennes revir. Hästar är nog mest ont av allt här i världen tycker Akka.

Nu börjar vädret höjja sig, kanske blir fint i eftermiddag så man kan gå ut och sätta sig en stund och läsa. Vore inte så dumt det. Än så länge kryper jag inte på väggarna av min sjukskrivning. Är kanske svårt att göra det när man inte kan göra de saker man vill utan att få ont. Bara att gilla läget. Men förhoppningsvis inte så länge kvar :-) Längtar!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: