Måndag morgon

Publicerat: 2012-02-27 | Tid: 08:21:08 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
God morgon!

Sitter och dricker lite kaffe så här på morgonkvisten. Sjukskriven är jag numera på grund av ryggont och foglossningar. Jag kommer inte jobba på över ett år nu. Det känns så konstigt, att inte behöva ställa klocka, sätta sig i bilen och sen dra till Mariestad. Nu kan jag göra vad jag vill, eller nej det kan jag inte med tanke på rygg. Men ta dagen som den kommer.

I dag ska jag in till Skövde och ta prover hos barnmorskan. Sen ska jag iväg och köpa mig två Green gate tallrikar så vi har 12 stycken tallrikar. Vi fick 4 tallrikar i går av min familj så ska bygga på samlingen lite :-)

I helgen var vi hemma i Småland, kalas för lille Alfred. Inte klokt att han redan fyller 1 år.... Bilder kommer senare.

Nu blir det duschen! Ska skärpa mig med inlägg framöver... :-)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: