Första december

Publicerat: 2012-12-01 | Tid: 14:54:38 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer

I dag har vi haft julbak med granntösen, pepparkakor, pepparkakskola och polkagrischoklad har det blivit. Blev även lite spelande innan hon gick hem. Conny och Akka har jagat och en älg fölls med hjälp av Akka. Duktig hund det där :-) Mattes tjej!

Tanken var att vi skulle in på julskyltning i dag men både jag och Rasmus är förkylda så vi hoppar det.

Och jag skulle gett mig ut och plocka mossa till adventsljusstaken och lingonris till en krans men det har snöat fram tills nu så får hoppa det. Staken får bli skumtomtar och kransen får jag göra på annat sätt :-)

Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

vad mysigt! nästa helg blir det pepparkaksbak här!

2012-12-01 // 18:47:01
Hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: