Så var påsken förbi

Publicerat: 2012-04-10 | Tid: 08:25:45 | Kategori: Vardagsliv | 2 kommentarer
Och här sitter jag med min kaffekopp, och min stora mage. Suck! Nu tycker jag den får ge sig!
Påsken har vart lugn och skön, slapp och bara va. Välbehövligt!
I söndags var här fika kalas gånger 2. Först kom Jimmy och Emma förbi och efter det kom Tom och Emelie. Så det blev många koppar kaffe då.
Gårdagen var vi på kalas hos Connys pappa som fyllde år då. Det var tur att knorten inte kom då, hade vart lite småtråkigt att ha samma födelsedag som farfar även om det hade gått. När vi kom hem satte vi oss i soffan och gjorde ingenting. Vädret inbjöd inte till så mycket annat. Detsamma i dag! Så tråkigt väder. Jag vill kunna sitta på trappan och njuta av solen lite. Nu får jag sätta mig i gungstolen och låtsas att solen skiner på mig.

Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

hej rebecca, ta det bara lugnt barnet kommer när det är klar för att möta världen.

Ha det bra i vårregnet - kram kerstin

2012-04-10 // 14:08:54
Lotta

Trodde nästan du åkt in. Vet hur det känns att gå över tiden men passar på att vila dig för sen blir det inte så mycket tid över till sån lyx.. ;)

Kram Lotta

2012-04-10 // 15:04:07



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: