Måndag morgon

Publicerat: 2012-04-02 | Tid: 07:10:39 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Har så kommit. Sitter här med min kaffemugg och dricker lite kaffe.

Jag och Akka har haft lite gosestund på mattan. Hon lägger sig med tassarna rätt upp i vädret och vill bli kliad. Så mysigt så. Nu är Akka och husse på väg till dagis och jobb och jag sitter här i min ensamhet. Har dock att göra, vi var i Skärv i går förmiddag och hämtade lite katonger, så har 12 stycken nu som jag kan plocka ur. Skönt att ha lite tidsfördriv och att göra något nyttigt. Inte bara sitta framför dumburken och surfa. Nu ska jag sätta mig och läsa Värnamo Nyheter på nätet, se om det hänt något nere i Småland som är värt att veta.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: