Imsa vimsa

Publicerat: 2012-04-08 | Tid: 09:24:41 | Kategori: Bäbis | 0 kommentarer
Nu blir det många inlägg här på en gång. I går morse åkte jag in till stan för att lämna in lite filmer vi hyrt. Hade sett att imsa vimsa, en barnklädesaffär, skullle lägga ner så det var rea där. Är nog tur för min ekonomi att den skulle lägga ner, för de har så mycket fina saker där. Men nu kände jag att jag kunde passa på att gå in och kika lite. Det var väldigt utplockat där. Men jag fick tag i en body och en hel overall i lite större storlek som knorten kan ha i sommar. Den här lilla godingen fick också hänga med hem. Från JaBaDaDo.



Så söt, och klart att knorten ska ha en liten vovve den med när mamma och pappa har Akka. Fast vi får hoppas att Akka inte får tag i vovven. Mjukisdjur är favoritsaken att tugga på. Just nu är det ett stackars Lambi får som går under namnet "När lammen tystnar".
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: