Fastersrutor

Publicerat: 2012-04-24 | Tid: 16:25:28 | Kategori: Rasmus | 4 kommentarer
I dag när posten kom så tutade brevbäraren. Det var ett stort paket med, såg att det var från min faster i Hestra. Nyfiken som jag är kastade jag mig på paketet och inuti hittar jag den här fina filten. Blev jätteglad! Conny trodde inte den var hemmagjord men det är min faster Lisbeth som har gjort den! Tack så jättemycket, den är jättefin och kommer användas flitigt.


Rasmus testade den genast.


Så fin så :-)
Kommentarer
Lisbeth Claar

Hej!

Vad kul att du gillar den.

Rasmus är sååå gullig. Idag har jag varit och hälsat på Vera och Aöfred vi har lekt kurragömma, fullt ös.

Há det bra Kram Faster Lisbeth

2012-04-24 // 20:15:42
Hemsida: http://mummyecca.blogg.se/
Johanna

Åh va fin filten blev:) så söt han är er Rasmus! Hade varit kul att komma upp och hälsa på någon gång och se hur ni bor och allt. Kramar

2012-04-24 // 21:03:14
Kerstin o Kjell Bengtsson

Fantastisk fin pläd. kram från farmor

2012-04-24 // 22:07:13
Rebecca

Johanna, ni är välkomna upp när nu vill och hälsa på. Dörren är alltid öppen. Kram

2012-04-25 // 06:39:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: