Turkost

Publicerat: 2012-11-29 | Tid: 08:46:04 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer

God morgon torsdag! Här är vi klädda för att snart bege oss in till stan för att gå på babysång. Ska även inhandlas en till gardinstång så att jag får upp gardinerna i köket. Börjar att få lite julstämning, och just nu fnyker det lite snö utanför fönstret. Underbart!

I går pyntade jag badrummet, turkost är färgklicken där inne och blev så glad när jag vann lite turkosa snöstjärnor på tradera för typ portokostnad. Nu är det många turkosa snöstjärnor i badrummet!

Kommentarer
Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

Å vad fint!

Nu har du ju säkert redan hunnit köpa jultidningar... men Amelia jul och Äntligen jul var nog bäst tror jag.. Beror lite på vad man är ute efter ;)

2012-11-29 // 13:35:51
Hemsida: http://nastanperfekt.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: