Sommar

Publicerat: 2012-05-31 | Tid: 19:04:45 | Kategori: Vardagsliv | 2 kommentarer

Jag och Akka var ute och gick innan, då passade vi på att plocka lite blommor som vi kunde sätta in. Så vackert så :-)

Jag och Conny har haft en djup diskussion om en melodi. Han tyckte att det var en Emil sång och jag tyckte det var Värnamo visan. Jag gick och googlade och spelade upp Värnamo visan för han. Då blev han tyst.... Dock finns det visst en låt i Emil som har samma melodi. Det har jag inte erkännt för Conny.

Kommentarer
karin

hmmm om inte jag är helt ute och cyklar så är det väl apladalsvisan som Lina sjunger på? så ni hade väl rätt bägge två - fast mest du ;)

2012-05-31 // 20:28:12
Bella

Hahahahah :)

2012-06-04 // 10:02:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: