Effektiv morgon

Publicerat: 2012-05-26 | Tid: 08:02:41 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer

Klockan är inte ens 8 och jag har redan gjort ett dagsverk. Rasmus väckte mig halv sex för att äta. När det var gjort konstaterade jag att egentligen ska man ut med Akka nu innan det blir för varmt. Sagt och gjort, jag snörade på mig skorna och begav mig av. Det är så vackert ute just nu, blir helt lyrisk, och än bättre inte så varmt när klockan knappt slått sex ännu. 4 kilometer blev det och hör och häpna, jag mötte pojken på granngården, han var också ute och rastade hunden. Vi är två dumma idioter som är ute klockan sex en lördag ;-) kom hem, åt frukost, läste Värnamo nyheter, tog en dusch, satte på disk och tvättmaskin. Nu sitter jag och dricker kaffe och är nöjd med livet ;-)

I dag blir det Skövde en runda och så kalas i eftermiddag. Ingen dum dag!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: