Vår

Publicerat: 2012-03-02 | Tid: 09:37:30 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Vilket väder vi har, helt sjukt! Vad glad man blir av att titta ut...
Nu börjar det klia i mina fingrar vad jag ska så för något ute på Torsö. Är inte en månad innan vi flyttar ut nu. Och föroppninigsvis mindre än månad innan lill* bäbisen är ute med :-)

Men morötter ska jag så, är så gott att kunna dra upp en morot, torka av den i gräset och sen bara äta. Sen får det bli lite kryddor, gött att ha tillgängligt. Annars vet jag faktiskt inte. Kanske inte ska gå ut så hårt första året med en liten med...

I dag ska jag ge mig på att baka lite bullar som jag kan frysa in så det finns när bäsis är ute. Skönt att kunna ha lite att bjuda på. Har även börjat lite smått med matlådor så man slipper laga mat det första man gör sen. Måste göra något litet varje dag känner jag, så jag inte degar ihop totalt. Men jag orkar inte göra mycket mer än en sak. Jobbigt att man vill göra mycket men inte orkar.

Återkommer med bilder på bullarna sen :-)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: