Torsdag

Publicerat: 2012-03-29 | Tid: 17:37:14 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Ingen bäbis på gång. Har bara inte satt mig vid datorn förrens nu. Conny och Tom ( en av hans söner) åkte precis iväg och ska skjuta lite lerduvor. Längtar tills jag kan hänga med och skjuta jag med :-) Akka blev helt salig när Tom kom.

I dag var jag först hos barnmoskan. Det ser bra ut alltihop. I dag var första gången på väldigt länge som jag hade högre järnvärde än vad man ska ha!  Så gött så! Efter det åkte jag en runda ut till Skärv för att kolla hur det såg ut där. Och plockade bilen full med bröte. Läs tallrikar, vasar och annat smått och gott. Det är så skönt att ha flyttat därifrån. Visst vi trivdes, men Torsö är så mycket bättre!

På väg hem blev det att handla lite mat innan jag körde över bron. Det är lite småkonstigt att bo på en ö. Även om ön är stor så finns det bara en väg att komma från ön....


Här är ett kort på enda förbindelsen från och till ön.

Kom på att jag kunde ta och visa en karta över ön med.


Där den svarta fyrkanten på Fågelö är, där ungefär ligger huset. Hade Conny vart hemma så hade han kunnat peka ut mer exakt tror jag. Det är 9 kilometer när man kommit av brofästet tills man är hos oss. Mostrarna eftersökte mer bilder inne och ute. De kommer att komma upp efterhand som vi är färdiga. I morgon kan ni få se bilder i vårt temporära sovrum. Vi ska så småningom flytta upp till övervåningen och sovrummet vi har nu ska bli bibliotek. Längtar! Har ju alltid velat ha ett bibliotek :-)

Jo förresten, kan meddela att jag sov väldigt gott i den nya sängen! Höll på att inte komma upp i morse.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: