Lördag

Publicerat: 2012-03-03 | Tid: 13:44:55 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Inte klokt vad tiden går redan lördag och i dag är det vecka 36. Det närmar sig :-) Wiiiiieee :-)

I dag har jag vart inne en snabbis i Skövde på gengåvan och köpt en skänk som ska målas. Är tänkt att vi ska ha den i vardagsrummet. Först ska den målas svart och sedan ljusblå och slipa den efter det. Det tror jag kommer bli kalasbra det.



 

Ska ge mig på att göra ett kakfat nu av gamla tallrikar och glas. Får se hur detta går. Återkommer med bildbevis sen.
Ha en fortsatt bra dag!

Kram
Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

Hej rebgecca, jättekul att läsa din blogg, förstår att Du tycker dagarna börjar bli långa nu med väntan och sjukskrivning men vädret har juv arit underbart så jag hoppas Du har kunnat vara ute och samla krafter.

Kram från kerstin

2012-03-04 // 09:32:31



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: