I dag kommer möblerna :-)

Publicerat: 2012-03-28 | Tid: 07:45:53 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
God morgon!

I går eftermiddag fick jag ett samtal från Amöbler där de ringde och sa att de kommer mellan 13-15 i dag och lämnar vår soffa och säng. Underbart! Nu kommer det inte alls vara lika tomt här längre. Så gött!

Dagen har börjat bra, frukost, en Akka som kommer inspringande och gosar ner sig jämte mig på madrassen. Det är nog världens kelsjukaste hund när hon är på det humöret. Och det är hon när hon har fått vara ute i hundgården hela natten. Nu har hon och husse åkt till dagis och jobb så jag är själv hemma som vanligt. Sitter här framför datorn med en kopp kaffe och njuter av att bara va. Har ändrat bloggdesignen för 20 gången sen i går, men nu tror jag att jag är nöjd för stunden i alla fall!

Kul förresten att mina mostrar har hittat hit med :-)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Moster

Mostrarna vill ha mer bilder på huset, ut och invändigt. Kram.

2012-03-28 // 20:27:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: