Fågelö

Publicerat: 2012-03-26 | Tid: 08:45:18 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Äntligen på plats! Eller det är kanske lögn och säga men vi bor ute på Torsö /Fågelö nu i alla fall. Två överfyllda bilar gick i lördags, så vi kan bo här. Och det är så skönt! Stort, ja visst. Kommer ta ett tag att fylla huset. Just nu väntar vi på säng och soffa som ska komma denna veckan. Vi sover just nu på en madrass i vardagsrummet. Funkar men aningens jobbigt att ta sig upp med min mage :-)

Bebis i magen vill fortfarande vara kvar med. Nu kan den få komma när som, nu när vi bor här ute. Smidigare att bo här. Spjälsängen är uppmonterat och skötbordssakerna finns i badrummet så allt är klart. Vad jag kan komma på just nu i alla fall....

Slänger upp en bild på huset, insidan får ni se när det har kommit lite möbler.

Kommentarer
Madde

Vad fint! Inte alls så som jag tänkt mig. Ska bli kul att komma upp och hälsa på.

2012-03-27 // 09:43:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: