Måndag igen

Publicerat: 2012-06-18 | Tid: 09:46:29 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Herregud vad helgerna går säger jag bara! Redan måndag igen. Men i helgen hade vi finbesök från småland, Madeleine och Josefin var på besök :-) Det var riktigt nice det. Blev ett besök på King Fisher i lördags när de kom upp och sen promenader på ön och bara va.

Lite shoppat blev det innan damerna kom till Mariestad med, Rasmus behövde lite kläder. Bland annat dessa pyjamasar fick följa med hem.


köpta på Kappahl som för övrigt hade världens sämsta REA i Mariestad.

Denna såg jag på Lindex men hade sett på Lindex hemsida att de hade den på REA där men inte i butiken så den klickade jag hem i går morse. Skickar man till butiken så kostar det inget. Konstigt att de har olika saker på REA.



Rasmus ligger just nu och sover, han lär behöva sova igen gårdagen då han sov max 1 timme mellan klockan 07:00 och 20:00. Helt otroligt säger jag bara. Om en stund ska vi åka till stan och äta lunch med tant Sara :-)
Ha en bra dag!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: