Roar mig

Publicerat: 2012-07-13 | Tid: 14:15:34 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Har börjat framkalla kort, har fått hem lite drygt 300 kort som ska in i album. Mycket roligare att ha kort i album än på datorn, man kollar mer på korten då. Lovade i ett svagt ögonblick att jag skulle sätta in de korten som Conny har med, är ju inte så jobbigt. Jag köpte 3 album i Ullared som jag tänkte var perfekt för det ändamålet. Dock var det lite mer kort än vad jag trodde, de 300 bilderna jag satt in är bara bråkdelen vad jag har kvar.... Tur vi har sådant semesterväder som vi har säger jag bara....
 
Connys hög.
 
Resten....
 
Conny sa att han hade sisådär 21 000 kort på datorn med som han gärna vill framkalla en del av. Jag kommer ha att göra om man säger så...... Men det är rätt roligt så överlever!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: