En dag på stranden

Publicerat: 2012-07-31 | Tid: 09:28:00 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Det gäller att passa på att dra ner till stranden när vädret erbjuder på det. I söndags var vi nere en stund på eftermiddagen. älskar att vi är själva på stranden. Conny började bespruta vassen när vi var nere så att nästa år så kommer det förmodligen vara mer strand där nere. Och sten har vi börjat plocka ifrån botten så man kan gå på sand hela vägen. Kommer att bli perfekt nästa år för Rasmus att leka där nere :-)
 
Akka gav Rasmus en sanddusch. Sådär uppskattat av Rasmus
 
 
Spanar febrilt på vattnet.
 
 
Jag lekte lite.
 
Kommentarer
Carro

Sötnöt, den dära grabben!
Du, den där fikan hann jag inte riktigt med. Men jag är inte helt osugen kan jag säga! Kan vi styra upp nåt snart ändå månne? Kramis

2012-07-31 // 16:28:10
Hemsida: http://smasheduptoy.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: