Onsdag, äntligen lite semester...

Publicerat: 2012-01-25 | Tid: 20:12:06 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Så skönt nu har vi semester, bara två dagar men ändå. Så skönt efter allt meck på jobbet. I morgon förmiddag bär det av till Säfsen med karl och familj. SKa bli så mysigt. Mysa med Vera, åka pulka (hur mycket jag nu kan åka pulka) och bara va i några dagar. Njuta av det vackra vintervädret. Sista semestern på bara två blir det med, nästa semester av i en liten med oss. :-)


En vinterbild från Sälen förra året.

I eftermiddags var vi på föräldrar utbildning. Alltså, alla barnmorskor ( i alla fall i Skövde) är då alldeles för mesiga. Vågar knappt säga flaska och är så tyslåtna så. Har det något att göra med deras yrke? Att det är så de ska vara, eller har jag bara otur och träffar sådana som är alldeles för tysta och försynta för min skull?

Nu blir det snart sängen här, gravid då gillar man att sova säger jag bara :-)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: