Nyshoppat

Publicerat: 2012-02-27 | Tid: 08:26:53 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Har vart på jakt på en kofta till den lilla/e. I fall det är lite småkyligt när den föds så är det bra att ha det. Men det är så tråkigt allt är antingen, rosa, blått eller vitt. Inget av det vill jag ha. Ha letat igenom hela Skövde och Skara men inte hittat något. I lördags eftermiddag var jag, Conny, Pappa och Akka på stan i Värnamo. Sprang in på villervalla, de har alldeles för mycket snyggt där. Tur man inte bor i Värnamo tror jag allt. Sprang på den här koftan, den fick hänga med upp till Skaraborg. Riktigt nöjd med köpet :-)


Bilden är lånad från Villervallas hemsida.

Nu kan den lilla/e få komma ut när den vill, nu har vi allt vi kan tänkas behöva den första tiden. I alla fall vad jag tror, men vad vet jag.... Skötbädd införskaffad på IKEA i lördags och i går fick vi badbalja av svägerskan....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: