På bättringsväg

Publicerat: 2012-12-09 | Tid: 09:06:34 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Det börjar arta sig med vår förkylning. Så seg var den! Skönt att det är på gång att gå över säger jag bara! Är lite dålig på att blogga just nu, appen har slutat fungera på telen så nu måste jag sätta mig vid datorn= inte alls lika smidigt!
 
Dagen i dag bjuder på lite pyssel, håller på att måla lite saker sen så ska vi ge oss ut en runda i det härliga vintervädret :-) I går eftermiddag var vi ute en runda, vi hittade en gammal dragpulka i skjulet, ala två meter lång som vi satte Rasmus i. Det var riktigt roligt tyckte han. Han satt och skrattade hela vägen. En riktig pulka till Rasmus tror jag att tomten kommer med i år, så vi får klara oss med denna så länge. Ska ta kort senare när vi är ute så ni får se. Så länge bjuder jag på en bild när Rasmus äter. Akka ligger numera nästan alltid bakom, hon får slicka skålen vilket hon har lärt sig :-)
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: