12.12.12

Publicerat: 2012-12-12 | Tid: 09:00:10 | Kategori: Vardagsliv | 1 kommentarer
Så häftigt datum :-) Här sitter jag med en kopp kaffe i min hand, Rasmus och Akka sover, så njuter lite här. Om en stund bär det in till stan för öppna förskolan och bvc besök. Ska bli kul att se hur mycket den lille herren väger i dag :-)
 
I förra veckan fick jag hem gardinerna jag beställt från jotex för evigheter sen. De hade lång leveranstid på dem. När jag öppnade insåg jag att de var alldeles för mörka. :-( var höst när jag beställde dem, men nu ska de ju upp efter jul så kom fram till att jag vill ha ljusare.
Bild lånad från jotex.se De ser mycket finare ut här på bilden än i verkligeheten.
 
Dessa får skickas tillbaka i dag, men har redan hittat ett nytt tyg som jag klickat hem. Får dock sy gardinerna själv, men är ju rätt så roligt nu när jag har en egen symaskin :-) Det stod leverans 4-5 dagar så de bör jag hinna få färdigt till efter jul när de ska upp.
Kommentarer
Kerstin o Kjell Bengtsson

Ha en bra dag på bvc o öppn försk kram farmor

2012-12-12 // 09:18:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: