Ingen bäbis ännu :-(

Publicerat: 2012-04-02 | Tid: 07:06:04 | Kategori: Bäbis | 1 kommentarer
Två dar över tiden och inget än så länge. Denna väntan säger jag då bara, man har ju redan väntat ett antal veckor och nu får man vänta längre. I går kväll hade knorten en riktigt viktig fotbollsmatch tror jag allt. Den sparkade något så kopiöst, jag kunde inte sitta still när den sparkade som värst. Ska bli så spännande att se vad det är för liten krabat som ligger där inne, och om det är en tjej eller kille :-) Men det får vi snart veta, så härligt så :-)

I lördags var jag på tvillingföräldrarnas utförsäljning i Mariestad. Kom hem med 9 kläddesplagg och 10 strumpor för 100 kronor. Vissa av plaggen hade fortfarande lappen sen affären kvar. Resten ser inte använda ut alls. Och perfekt att man kunde titta på det innan man bestämnde sig. Tradera är lite svårare, där får man shoppa efter bilden.
Kommentarer
Anonym

Kul läsning Rebecca, lycka till och hoppas du inte behöver vänta för länge. KRAM från faster

2012-04-02 // 19:40:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: