Fredag hela veckan

Publicerat: 2012-04-13 | Tid: 09:31:24 | Kategori: Vardagsliv | 0 kommentarer
Som sagt veckorna bara svischar förbi. Redan fredag, och ingen bäbis ännu :-( Men den kommer när den kommer, inte mycket att göra åt....
Sitter och dricker lite kaffe och har en hund som kommer in och springer ett varv med jämna mellanrum och ger mig en puss. Numera kommer hon inte utanför tomten till hennes frustration. Men hon har 6000 kvadrat att leka på så det är inte det minsta synd om henne även om hon tycker det. C är iväg och ska köpa en gammal cykel, sen ska han ut och cykla med Akki pakki. Se hur detta går. Perfekt motionsform med en så stor hund. Ska börja cykla med henne sen jag med har jag tänkt. Och gå långa barnvagnspromenader....

I går kväll var vi ute och gick en kvällsrunda, vi gick ner till åkrarna och kollade på spår. Och satan vad älgspår det finns där. Och inte små sådana. Jag kommer springa all världens väg om jag springer på en sån stor sak här. Är allt lite sugen på att ta jägarexamen jag med. Vore rätt roligt faktiskt. Och bössor finns det så det räcker till här, och Conny blir glad, då kan han köpa någon mer bössa nu när hans ranson är full. Det får nog bli mitt mission framöver, ska se om jag kan fixa böckerna av en kompis till Conny med så jag slipper att köpa dem med.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: